Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Føler at magen er blitt mindre de siste ukene. Vet ikke om hodet er festet, men jordmoren sa det var på tur ned i bekkenet når jeg var hos henne for 3 uker siden. Føler at livmoren på en måte er blitt mindre, at jeg nå kan ta tak i "flesk" på magen. Noen andre som har opplevd det? Har termin om noen dager...
Eva Britt Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Ja, det er vanlig at magen synker litt ned når det nærmer seg fødsel.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hmm.. var ikke akkurat det jeg lurte på... Lurte på om den kan bli mindre..?
"gullet" Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 det at den føles mindre kan rett og slett komme av hvordan den lille ligger... med ryggen mot deg, eller fra deg... merker selv at noe ganger så synes jeg at magen er mindre, andre ganger større... vet ikke om du ble noe klokere av det.. hør m jordmor så kan vi få tilbakemelding på hva hun sier :-) kanskje magen blir "mindre" av at barnet fester seg og forandrer plass/stilling i magen ??? blir bare gjetning her :-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg er bare i uke 33, men på kontroll hos jm i forrige uke sa hun at hodet så godt som var festet... synes magen verken er mindre eller lenger ned jeg egentlig. Men tror jeg er enig med "gullet" her at det kanskje er avhegnig av fosterets stilling mm... synes ofte det kan forandre seg litt fra en dag til en annen hvor stor magen er...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 min mage er ikke blitt mindre etter at hodet festet seg iallefall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå