Gå til innhold

Når sitter barnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det 'normalt' at babyen kan sitte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det ofte kommer sammen med krabbing. De kommer seg opp i krabbestilling og "velter" seg over til sittende stilling derfra. 8 mnd, kanskje?

 

De kan jo sitte litt før det, bare ikke for mye. I høystol for å få mat, f.eks. men de bør ikke settes så mye at de ikke gidder å finne ut av hvordan man kommer seg opp selv! Pluss at det ikke er bra for muskulaturen/bekkenet.

Skrevet

Vår gutt satt på slutten av 6mnd, når eg han nett blitt 7mnder og kryper snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...