Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Når er det 'normalt' at babyen kan sitte?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Tror det ofte kommer sammen med krabbing. De kommer seg opp i krabbestilling og "velter" seg over til sittende stilling derfra. 8 mnd, kanskje? De kan jo sitte litt før det, bare ikke for mye. I høystol for å få mat, f.eks. men de bør ikke settes så mye at de ikke gidder å finne ut av hvordan man kommer seg opp selv! Pluss at det ikke er bra for muskulaturen/bekkenet.
trudiz Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Vår gutt satt på slutten av 6mnd, når eg han nett blitt 7mnder og kryper snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå