Gå til innhold

vognposer??noen råd damer??


Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei damer!:)

trenger nok engang deres gode råd!;)

har en phil å teds m3 vogn, å nå er det på tide å kjøpe vognpose til guttungen! han er 16måneder gammel, hvilken burde jeg kjøpe? vil jo ha en som han kan ha en stund! noen som har noe peiling på dette,ettersom jeg er helt grønn???

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at de odenwälder dunposene de har på Barnas Hus passer bra i e3 vogna. De er også veldig lange, så passer så lenge barna sitter i vogn. Tror odenwälder lammy xl posene også passer men mener de er litt kortere.

Selv har jeg tenkt å kjøpte ticket 2 heaven dunposen (har også en p&t e3), den lengste modellen er 115 cm, har fleecefor, er vind-og vanntett og kan åpnes nede ved beina (i tilfelle skitne sko e.l). Har ikke prøvd om selene passer i den posen, men rekner det skal gå greit. Denne posen koster 1100 kr, så er en del billigere enn odenwälderposene, men har hørt mye skryt om den.

Så passer voksi classic og voksi aktiv i p&t - gode, men dyre poser. Vil anbefale active - den er noe lenger, nettere og enklere i bruk.

 

Simo har også kommet med en ny thermopose, den er også ganske lang så passer store barn.

 

Ellers er det mange både thermo og ullposer på markedet til rundt 1000-lappen. Dette er gode poser, men mange er kun 90 cm og da er de gjerne for korte til barn på 2 år. Ville satset på en lang en som kan brukes ut vognperioden.

Skrevet

tulla mi bruker Odenvalder pose og de er ganske lange - sovepose fassong. Kjempefornøyd med den jeg altså :-))

Vi har duunposen ... :-)) Og den er allergitesta ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...