Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Har hørt at mange bruker sånne på stellebordet hjemme. Så slipper man å vaske så mange kluter hele tiden.. Hvor får man tak i gode tørre servietter som man bare tar vann på? De jeg har sett på er sååå tynne og små at de ikke tåler særlig med vann før de går i stykker..
*1+1=2 små* Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 kjøpte i sverige jeg, 100kr for 500stk (eller lignende) har ikke testa de enda men håper de tåler litt:)
Gjest Orkideen Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg har fått tips om å kjøpe usterile kompresser på apoteket. De er myke og gode, og de går ikke i stykker av vanlig vask.
Birthen Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg brukte Libero sine kluter til forrigemann. De ser litt harde ut, men når du tar på vann eller babyolje så blir de myke og gode. Funket fint hos oss.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Tork har noen servietter som er helt fantastiske!! De er som en myk klut idet du tar vann på dem, og de er tykke og av veldig god kvalitet. Jeg har forsøkt en del forskjellige typer da jeg jobber i barnehage, men disse er uten tvil de beste, og jeg skal selv ha sånne til vår baby. Men det spørs hvor i landet du bor, for Tork har begrenset med utsalgssteder dessverre..
majsenna™ Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Kjøper du Mesoft på apoteket får du mye for pengene
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Har kjøpt noen på Rema 1000 jeg av merket Libero. Tror det er 200 stk i en pakke eller noe. Tror du får de i Pampers også. Mesoft fra apoteket er jo sånne små, tynne firkanter som er til bruk på sår eller hvis man skal tørke i barnets øyer o.l.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Jeg anbefaler også mesoft fra apoteket:) Det skal jeg ha i stellekommoden når junior kommer. Bruker det jo på snuppa idag når hu har bæsja og det værste skal fjernes før spyling av rumpa:)
ஜBettyPஜ Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Euroshopper sine! Kjepemyke både tørre og våte! Og billige! Får dem bl.a. på ICA.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 anbefaler også Euroshopper sine,synes de er ganske mye mykere enn Libero sine,og billigere i tilegg;-)
barnnr.2 Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 ....eller klipp opp gamle bomulls laken og dynetrekk i firkanter.......
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 Vi bruker noen i barnehagen som er helt supre. Er en stooor rull i en gul eske. Jeg har tenkt å prøve å få kjøpt en sånn. Brukte Libero sine forrige gang og syns de er litt små og stive.
mizz25 Skrevet 5. november 2007 #14 Skrevet 5. november 2007 Vi har å euroshopper =) 39 kr for 200 stk på ica=)
løve81 Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 coop har i allefall noen som er mye mykere og tykkere enn libero...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå