Gå til innhold

Er skikkelig elendig nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig rævva i formen nå; kjempekvalm, diare og hodepine... begynte så smått natt til i går, og nå har de slått ordentlig inn virker det som.. Blir jo selvfølgelig nervøs for at det er noe svangerskapsrelatert, men det kan jo også være noe jeg har pådratt meg.. Men igjen; jeg blir selvfølgelig urolig - er jo noe med det :/ Ville dere ha fått det sjekket, eller bare ventet for å se om det går over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det "går" omgangsyke nå.... kan være det... kjenner du noe liv fra småtten?

hvis du er like dårlig i morgen ringer du legen din, men tror bare du vil få beskjed om å drikke mye og spise kjeks....

men det er bedre å ringe å høre med de...

god bedring

Skrevet

Takk :) Jeg kjenner liv, heldigvis, hvis ikke hadde jeg blitt urolig.. Men vil jo ikke være syk nå....!! det passer så utrolig dårlig! Typisk min flaks. Buhu...

Men takk for svar! :)

Skrevet

Stakkars da, du har jo alle mulige plager for tiden... må nesten le litt(uff jeg vet det er slemt), for det er da typisk at alt faenskap skal komme på slutten når vi i utgangspunktet føler oss helt jævelige :-/

God bedring vennen *klem* :-)

Skrevet

Ja, er det ikke det ene så er det pokker meg det andre :/ Er jo så typisk og, for pappa går jo på cellegift og må ikke utsettes for smittefare.. og jeg har bestilt billett hjem i overimorgen for å besøke han; kjøpt og betalt billetten, men den kan jeg vel bare kaste da :( buuu... Jeg er kjent for å pådra meg det meste, på de mest ubeleilige tidspunkt, så dette føyer seg i såfall i rekken av mye annet..heh... Er tragikomisk :P

Takk for god bedring-ønsker :D

Skrevet

Hvis det er omgangssyken, så går det jo fort over, og det er mulig du bare er smittsom til å begynne med! Jeg ville ringt legen og hørt - for hvis du ikke er smittefarlig lenger om to dager, så kan du jo reise likevel:)

Håper det går over fort! Forstår godt at du vil besøke pappaen din!

God bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...