Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Har hørt noe om at honning er fy-fy... For gravide, eller for spedbarn?
-Ma78- Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Shit, er det???? Har nettopp drukket en stor kopp te m masse honning, de siste dagene også!
*1+1=2 små* Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 jeg har lest at det gjelder barn frem til de er 1 år gamle.....at de ikke skal spise honning! Ta deg melk med honning du:)
Ludoline Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Skal visst gjelde kun for spebarn. Jeg har spist honning under svangerskapet.
Erisa* Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Det er bare babyen som ikke skal få honning, du er beskyttet at immunforsvaret ditt, men babyer mangler en del antistoffer og derfor kan honning bli veldig farlig for dem. Men det er trygt for deg!
majsenna™ Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Har hørt at gravide kan spise honning, men at man ikke skal gi det til barn under 12 mnd. Så jeg har spist masse honning med god samvittighet enn så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå