Gå til innhold

"kloster" amme-te, noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått til innkjøp at ammete, da jeg føler jeg ikke har nok til småen om kveldene. Noen som har prøve denne teen og fått større produksjon??? hvor fort endrer det seg? Må den vere varm for å "virke"? eller vet dere om andre merker som har bedre virkning?

håper på svar fra noen som har prøvd:) tar gjerne imot tips på ting som får opp melkemengden......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt ammete.

den økte ikke produksjon men den fungerte mot treg mage...

hva med og pumpe litt?

det øker produksjonen vettu.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Har også brukt te, øker ikke produksjonen på meg heller. Jeg har heller ikke nok om kvelden. pumper og gir henne en flaske før hun sover (da har hun alltid hengt i puppen hele kvelden)

Skrevet

Jeg har erfart økt produksjon jeg.. En gang jeg ikke drakk den vanlige koppen min en morgen så klarte gutten å suge tom den ene puppen. Det skjer aldri ellers hos meg. Jeg drikker derfor fast en kopp på morgenen og en på ettermiddagen.

Skrevet

Jeg har fått økt produksjon de gangene jeg har drukket teen....

Har pleid å ta to kopper ganske tett jeg når jeg merker det er lite melk, å da har det vært mer etter bare en 8-10 timer...

Skrevet

hei. takk for svar allesammen. dere som fikk økt produksjon, merket dere det med en gang/samme dag, eller gikk det noen dager med 2-3-4 kopper hver dag, før den virket..? Leste et sted at honning skulle vere gunstig. kanskje jeg skal prøve det også. måtte til å gi mme nå i kveld..... vil jo aller helst amme, men ikke for en hver pris (skriking, frustrasjon og tårer...) må slenge med at jeg ammer ofte på ettermiddagene, og har da trodd at jo mere jeg ammer, jo mere melk får jeg etterhvert. men det virker ikke sånn i mitt tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...