Babyønske44pp Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 hadde vært litt morro å se hvilke "drømme"barne vogner dere har. selvom man er i pp så er det ingen uting å drømme. vi har står mellom tre forskjellige vi da. er så mye kult om dagen så 1.Quinny speedi **Brio kombivogn **baby travel duo vogn Fargen bli rød , brun eller turkis om det skulle blitt gutt da
Babyønske44pp Skrevet 5. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2007 1 Quinny speedi ** Brio duo vogn (skrev feil i stad) ***baby travel duo Fargen bli rød , brun eller turkis om det skulle blitt gutt da
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 vært gravid 4 ganger og mistet alle, så har kikket en del ja:-) teutonia (Hartan VIP)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 når vi klarer å bære frem en spire blir det simo vogn. duo:) svigermor sier at hun skal betale den for oss:) http://www.simo.no/SIMO/Norway/Start2.htm?b=2
akicha Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 1. Quinny 3XL 2. Emmaljunga et eller annet... Jada, har kikket mye.. Var nesten løp og kjøp stemning når det var salg på Quinny, men tenkte det var for gale å kjøpe før i det hele tatt en befruktning har funnet sted... Så vi drømmer videre! Hadde nok følt meg litt teit med en barnevogn i boden, uten å være i nærheten av gravid..!
Babyønske44pp Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 hehe jaa.. jeg må nesten holde meg borte fra alle baby butikker. finner noe nytt hver gang som jeg vil kjøpe. men folk ville vel trodd jeg var gal om jeg hadde kjøpt alt vi trengte før jeg var gravid eller var noen mnd på vei. hehe men det er jo så sinnsykt ye fint. veit akkurat hva jeg skal ha. av alt
Lillegull og spiren Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 har lyst på en svart basson duo vogn
nr2-imagen:) Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Synes Britax vognene er så stili jeg
Truseprinsesse Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 I det siste har jeg sett masse på vogn. Har mest lyst på bugaboo for tiden. Andre vogner jeg har lyst på er One Three Hill, EasyWalker og TFK. Får sjååå. Gleder meg til å kjøpe vogn.
Makko med to små gutter Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Regner med at vi arver quinny vogn av søster til sambo. -Mini bag da (iallefall med tanke på at alle ungene født i den familien er gutter som er 10kg! når de er 6mnd). Men frykter med gru at vi ikke kommer til å få plass til en eneste vogn i bilen, med hundebur... Har en avensis.
Venter på 3_de spire Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Vi har Burberry-rutet duo vogn fra Basson. Kjempe fornøyd med den og har tenkt å bruke den når 3_de barnet kommer også. Kjøpte den ny til eldstemann som er 6år, og den er like fin. www.basson.dk
Blacktower Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Brun simo kombivogn har jeg forelska meg helt i. Men har hørt at det er en kampanjefarge og at det bare er laget noen få av den. Kan jo satse på at det produseres flere eller kjøpe den brukt når den tida kommer. Tror det blir en simo kombivogn uansett. Ellers er det så mye fint barneutstyr at jeg blir helt gal...
flypapir Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Jeg drømmer om en TFK joggster twister.Den største å sitte i for barnet,også blir den minst (som en trille) når man klapper den sammen.... Virker helt fantastisk! Men har en emmaljunga vogn som vi kjøpte ny til tulla, så må vel klare meg med den samme hvor misfornøyd jeg er....:/
Clemencia Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 Jeg har jo kikket litt, og d står mellom en simo duo, eller en eller annan emmaljunga, står litt mellom flere Eller kanskje Basson Roma Duo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå