Gå til innhold

hjeeelp...noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to siste dagene har jeg sett en forandring på lille jenta mi.. Hun har siden hun ble født slitt med mageknip osv. Men igår og idag har hun grått så sårt. Kommet masse tårer og hun blir helt rød i øynene. Prøver gi henne pupp( hun har alltid ville ha det før når hun hadde magevondt) men da hyyyler hun. Holdt på lenge igår, og til slutt tok hun erstatning på flaske og sovnet. Var redd hun ikke ville ha puppen lenger, men hun ville ha den på natten og på morgenen. Ser at hun har vondt i magen, men vet ikke helt hvorfor, for jeg har ikke spist no unormalt såvidt jeg vet.

Nå ligger hun og sover, men hylte istad også når jeg prøvde gi henne pupp. Syntes også hun spiser mindre enn normalt.

Er dette bare en fase? Hva skjer? Kolikk-grepet hjalp litt igår, men hun hikstet og gråt litt da også... hun er forøvrig i fin form og smiler når hun er fornøyd. Noen erfaringer å dele?? Pleier sjelden spørre her, men kunne hende noen visste nå.. føler meg fryktelig hjelpesløs når jeg ikke vet hva det er:-S

hun er 2 og en halv måned gammel..

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...