gilgi Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Endelig klaffet det for oss takket være bruk av babycomp. Den fant ut når jeg hadde EL ved at jeg tok temp. hverdag til samme tidspunkt. Man kan bestemme kjønn. Kan brukes som prevensjon, da den viser hvilket dager er sikre og hvilket er mest fruktbare dager. KLEMZ
Snuppa! Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg vil ha babycomp. Men for å ikke bli gravid da. Vil ikke gå på p piller nå siden vi skal prøve,men vil ikke bli gravid nå. Virker den sånn at du kan unngå å bli gravid med den?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 hvordan kan man bestemme kjønn?
gilgi Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg skal ha 4000 kr for den, nypris er 7000.
gilgi Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Hei sånn, den kan fint brukes som sikker prevensjonsmiddel. Den lyser grønt de dagene som er sikre slik at man ikke blir gravid. Den lyser rødt de farlige dager altså de dager man er mest fruktbar.
gilgi Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 Hei sånn det lyser opp med tegning av gutte eller jentebaby. Har man sex de aktuelle dagene så er prognosene veldige gode for å få aktuell kjønn.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 he he he, morro ) hva får du da?
gilgi Skrevet 5. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2007 Jeg hadde kun sex en gang og det lyste guttebaby. Spennende å se. Har 2 venninner som har brukt babycomp i flere år, de har klaffet riktig på kjønn iallfall.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 hihi du må si ifra da )
gilgi Skrevet 5. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2007 Det skal gjøre, men det er jo veldig veldig lenge til. Fikk opp termin 4 juli. Det er jo veldig lenge igjen til ordinær ul. i uke 18, men lover å skrive hva det blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå