Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Eller hvem sin skrivemåte har du mest sansen for? Kan selvsagt ikke legge ut dette med nick, for da ødelegger jeg hele moroa - for meg selv!
Darth Vader Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg syns helt klart at Darth Vader skriver best - selv om jeg bare er på gjestebesøk etter gammelt :-)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Rævsleikermulighetsinnlegg - er ikke det litt passé?
RundLurt? Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg forstår meg selv best, rævva og yppert kommer på en god nummer to, luten er sånn lektor b erte av no slag, og som forelesere/lærere generelt har hun lagt seg til en "bøklete" måte å formulere seg på, for å gi inntrykk av hun er smartere enn resten!=0)
Dronningen! Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Luten er smartere enn resten, kan litt om alt og mye om noe! (Akkurat som meg)
RundLurt? Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Stikkhodet i sanden en tur, kansje det går opp et lys for deg med det samme du drar hodet opp igen? *POW*
KaMa Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Det har ikke slått deg at noen mennesker faktisk har et bedre ordforråd, er flinkere til å formulere seg og dermed også i stand til å formidle det de ønsker, på en klar og tydelig måte? Folk gjør seg nok ikke nødvendigvis til, for å gi inntrykk av å være smartere enn dem er (noe som igjen er en dustete ting å si, for hadde hun ikke vært smart, som du sier, så hadde hun vel heller ikke vært i stand til å formulere seg slik som du reagerer på..) fordi de har et litt bedre språk enn andre.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 må jo være nøffemor da... ingen andre som har så sær skrivestil ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 Helt enig med anonym over, Nøffemor er best, hehe.. Hvor er hun blitt av? er hun her lenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå