enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jenta mi på 5,5 mnd bæsjer for tiden 4-5 ganger i døgnet, dag som natt ( Bæsjen er noen ganger grønn, noen ganger oransj og ja sånn ymse... Trodde dette var normalt jeg helt til mamma sier at jeg bør gå til lege hvis bæsjen fortsetter å være grønn...WHAT?? Vet ikke om jeg skal ta henne alvorlig eller hva jeg skal gjøre, hun sier nå så mye rart..hehe.. Hva mener dere ? Normalt eller? PS: Jeg ammer ikke lenger, hun får grøt, middag og mme..
togoegutter Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Min gutt på 5,5 hadde også lignende utvikling på bæsjen da han begynte med grøt og mme. Han hadde helt sånn utenomjordisk neon grønn farge innimellom... Helsesøster sa at om fargen er grønn gjør ingenting, men om det er veldig flytende over langt tid bør man kontakte legen, og se an formen ellers selvsagt.
opelvectra Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Grønn skal den være!! Den skal være mest grønn når man ammer eller får mme. men selv om du gir grøt blir ikke bæsjer brun.. men den skal ikke være orange da. kan det være blod i bæsjen? da må du til lege..
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Neida, ikke blod. Ett par ganger at den har vært sånn "middagsglass" farge.. Kjekt å høre at det er sånn det skal være da )) Mamma mente det var unormalt at hun hadde flytende bæsj når jeg bare amma og...stakkars lita, han du diaree du da?? Hva hadde du venta, brune klumper sa jeg.... Herregud, det er rart jeg har vokst opp og blitt normal.....hehe takk for svar:)))
opelvectra Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 det er veldig kjekt og ha mamma(bestemor) i nærheten når man nettopp har blitt mamma.. men når de hadde så barn, som er 20-35 år siden så var ting litt anderledes.. så de kan ta feil de også=)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Den er ikke flytende og minner om diaré? Det hadde tigergutt i 1 1/2 uke, og da var bæsjen ofte grønn. Hvis den er flytende, bør du følge med om baby får nok væske, altså om det kommer tiss også. Her varierer fargen og konsistensen som bare det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå