Snuppa! Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg har vært singel i 2 år nå,og de siste par mnd har det vært litt turbulent for meg,men har prøvd å skåna datteren min for dette på best mulig måte. Men foreldrene mine har så mange meninger ang dette og hva min nye kjæresten min kan og ikke kan være med på. Jeg må jo tenke på datteren min oppi alt dette sier de. Blir så irritert,argh! Virker som de mener jeg skal være singel resten av livet nesten :/ Bare en liten utblåsning fra meg...
Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 ja til en viss grad bryr jeg meg om hva foreldrene mine mener, men det er jo opp til meg om jeg tar til meg rådene de gir eller ikke, uansett støtter de meg i mine valg selv om de kanskje ikke alltid er så enig:) skjønner du blir frustrert men de mener det nok bare godt;)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 når det gjelder kjærlighetslivet mitt så bryr jeg meg ikke i det hele tatt om hva foreldrene mine mener, det er min sak. og jeg mener de må stole på at jeg er fornuftig nok til å velge en partner som matcher snuppa også har begynt å sette grenser for hva de trenger å vite og ikke vite, kanskje på tide når jeg snart er 31 lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå