trulletrollemor Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Svært lite faller i smak hos jenta mi, men følgende varianter fungerer i alle fall en liten stund: - ligge uten bleie på stellebordet - ligge på magen med hodet mot knærne mine når jeg ligger på ryggen med bena opp (da får jeg trent magemusklene samtidig) - bli båret rundt (veeeldig slitsomt for mamma'en, hun veier snart 6 kg) - sitte i vippestol mens jeg tømmer oppvaskmaskinen Det er det jeg har funnet ut til nå, noen andre som har tips?
betty74 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Den uten bleie funker fint her og. Snuppa er 4 uker i morgen. Ellers liker hun å titte på en leke som jeg pendler frem og tilbake mens jeg sitter i sofaen med bena på bordet og hun hviler mot mine knær. Men det aller beste er å ligge på stellematten ved siden av dusjen når jeg dusjer og titte. Vet ikke hva hun ser, kanskje dråper på dusjveggen?? Hvis jeg avslutter dusjen med å sette på vaskemasjonen eller tørketrommelen sovner hun... ( noen ganger litt fristende å legge henne der og sette på en vask hvis hun er litt grinete..)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Du kan jo legge henne i en babygym. Hun kan kanskje ikke leke så mye med lekene ennå, men tigergutt her syntes det var veldig spennende å se på allikevel. Så begynte han å daske til lekene etter hvert. Her funket det bedre enn vippestol!
betty74 Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Min er nok litt nærsynt, men vi satte vippesolen under babygymmen så hun kom litt nærmere lekene, da ble hun sittende å titte litt.
Sunshine2222 Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Er de store nok til å sitte i babystol når de er 4 uker???? Jeg har ventet litt, men jeg trenger kanskje ikke det da??? Det hørtes deilig ut :-)
Gjest Ut på tur Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Jenten min var ikke interresert i leker før nå nylig (hun er 11 uker) da hun var 4 uker var det bare kos kos kos kos kos kos som var spennende, og litt ansikter med grimaser osv
betty74 Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Kommer vel an på stolen, det... Vi har en som kan legges helt flatt omtrent, har ingen skrupler for å sette henne der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå