Gå til innhold

Dere som er sekretærer........


Anbefalte innlegg

Skrevet

......hva tjener dere??

Vet det er mange slags sekretærer (markeds-,administrasjons-, salgs-, etc), så dere kan jo utdype nærmere også....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er prosjektsekretær i et entreprenørfirma og tjener ca 250000 kr. Men har betalt kjøring i jobben, gratis mobil og en laptop.

Skrevet

Er førstesekretær i kommunen, i en barnehage. Startet i oktober i fjor og tjener 281 400,-

Skrevet

Er Helsesekretær og tjente 280 000,- (grunnlønn) for 2 år siden - har siden vært i svangerskapspermisjon og permisjon uten lønn, så jeg har vel gått opp ca 10-15 lapper til (tror jeg) etter de generelle og lokale tilleggene på et par års tid... Så når jeg går tilbake til jobb igjen om en stund har jeg nok rett i underkant av 300 000 i grunnlønn.

 

Så kommer kveld, natt og helgevakter oppå det igen (hvis man jobber turnus) - det er ca 20 000,- brutto i tillegg. Hadde 310 000,- totalt for 2 år siden, men det var alt sammen totalt, pluss litt overtid osv... Nå blir det vel litt mer...

 

Synes ikke jeg kan klage ihvertfall, vi har en grei felles økonomi synes jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...