lykketrollet:) Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 ......hva tjener dere?? Vet det er mange slags sekretærer (markeds-,administrasjons-, salgs-, etc), så dere kan jo utdype nærmere også....
LizzyG Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg er prosjektsekretær i et entreprenørfirma og tjener ca 250000 kr. Men har betalt kjøring i jobben, gratis mobil og en laptop.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Er førstesekretær i kommunen, i en barnehage. Startet i oktober i fjor og tjener 281 400,-
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Er Helsesekretær og tjente 280 000,- (grunnlønn) for 2 år siden - har siden vært i svangerskapspermisjon og permisjon uten lønn, så jeg har vel gått opp ca 10-15 lapper til (tror jeg) etter de generelle og lokale tilleggene på et par års tid... Så når jeg går tilbake til jobb igjen om en stund har jeg nok rett i underkant av 300 000 i grunnlønn. Så kommer kveld, natt og helgevakter oppå det igen (hvis man jobber turnus) - det er ca 20 000,- brutto i tillegg. Hadde 310 000,- totalt for 2 år siden, men det var alt sammen totalt, pluss litt overtid osv... Nå blir det vel litt mer... Synes ikke jeg kan klage ihvertfall, vi har en grei felles økonomi synes jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå