PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Siden det kom en svak strek i går kveld, så fikk jeg nesten ikke sove i natt. Var oppe på do annenhver time. Så da jeg skulle teste i dag tidlig, så tisset jeg på pinnen i 4 sek.... Det er da helt umulig å tisse 10 sek på den, når du har vært på do 2 timer før..... Så tisset i 4 sek, med sikkert uttynnet urin............ Så prøvde jeg en gang til i formiddag, men jeg klarer ikke å tisse på pinnen i 10 sek, samtidig som at jeg ikke klarer å la vær å gå på do når jeg kjenner at jeg må på do. Derfor er jeg jo på do annenhver time..... SKAL DET VÆRE SÅ VANSKELIG Å FÅ TISSA P DEN PINNEN???!!! (",)
*issi* Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hva med å tisse i glass,da kan du holde pinnen nedi der,bare les hvor lenge først;)
bridezilla Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Tiss i et glass eller kopp eller en bolle!!! Det lærte jeg allerede etter andre el-test!! Lykke til og krysser fingre for bra resultat!
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Ja, jeg skal prøve det neste gang. Men i dag tidlig var jeg så trøtt at jeg ikke orket å hente glass. Hadde jo sovet så vanvittig dårlig i natt.... SKal sette et glass klart i kveld........ Men at det skulle være så vanskelig å få tisset som det skal på den pinnen, hadde jeg ikke tenkt meg, gitt..... :-) (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå