Gå til innhold

Vi har fått barnehageplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er det våres tur også, har gått hjemme med jr i snart 2 år, det siste halvåret har jeg vært dagmamma så jr skulle få noen og leke med, og det har vært kjempe gøy. Blir litt vemodig og skulle sende han i barnehage og si fra til de andre at vi ikke kan ha de andre lengre, men de var klar over dette. Så snart begynner vel arbeidslivet på meg igjen også, har hatt utvidet permisjon. Blir sikkert sundt både for han og meg og komme litt fra hverandre, men jeg gruer meg litt også ;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gratulerer deg her også jeg :). Det å få barnehageplass nå for tiden er jo som å vinne i lotto og tipping på en gang. Håper vi er like heldige når vi skal ha plass, selv om det er et år til. Dere får kose dere masse hjemme frem til han begynner i barnehagen. Vi får satse på et kafe besøk før du begynner å jobbe igjen :)

Skrevet

Gratulerer med plass!

Håper det blir flott for dere begge to:-)

Her i huset har lille rosa digget barnehagen fra dag 1 og vi er fornøyde med personalet der. Det er alfa omega!

Skrevet

Grattis!! Det går sikkert kjempefint! Blir vel greit med litt sosialisering for mor også tenker jeg!!

Skrevet

Gratulerer med plass! Klart det blir overgang,men det kommer til å gå seg til for dere begge :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...