Gå til innhold

Hei... 5 dager til ikm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

også lurte jeg på om noen har erfaring med sjekking av denne berømte livmortappen. Jeg har født før,oh har ikm om to dager. Har lest en god del på pernille. Men er det noen som vet hvordan en livmortapp bør se ut fem dager før ikm HVIS man er så heldige å ha blitt befruktet? Vet jeg vil bestanig ha en viss åpning,på grunn av at jeg har født før. Men hvordan bør den se ut pr i dag i denne situasjonen,eller da så klart hvis jeg ikke har blitt befruktet da. Noen som vet? Vet at ingen er like,men om noen har noe peil i alle fall? Vet ikke om jeg tørr å kjenne etter,i og med at jeg er så uerfaren der,så er det ikke sikkert,eller veldig sikkert at jeg egentlig kanskje bør holde meg unna nå og bare vente å se. men en gang må jo eller i alle fall kan jo være den første:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en ting jeg har erfart med den tappen. Det er at den hos meg, ikke forndrer seg før den dagen jeg får mensen, dvs, jeg går rundt å tror at jeg kanskje er gravid. Så hadde jeg vert deg så hadde jeg berre kutta ut hele tappen. Eneste den er bra til er å finne ut om EL er på vei:)

Skrevet

Ja,er veldig enig idet. Den får leve sitt eget liv:) Så får jeg bare vente i spenning frem til fredag:) Jeg spotter valigvis noen dager i forvegen,så det er flere ting jeg kan følge med på en denne hersens tappen:) TUSEN TAKK for svar:):)

Skrevet

Ingen problem, spennende tider:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...