:Kiki Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Noen som bor på Moholt studentby her? Eller i nærheten av Moholt? Som skal ha baby rundt april 2008
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Bor litt lengre ned i bakken..på singsaker/ Bakklandet.. Skal også ha i april- tror jeg i alle fall før ul da.. Kommer du på treff på Peppes i kveld??
Sara Maria Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg bor litt ovenfor Voll. Foreløpig termin 30. april :-)
:Kiki Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Gøy at flere bor i nærheten. Kan jo være koselig å trille turer sammen og sånt etterhvert Var på treff i går ja. Dere også eller?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Var på Peppes i går ja, kjempekos!!! Så gøy at så mange møtte opp :-) Trilleturer skal vi nok få til
Sara Maria Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Det passet dessverre ikke for meg i går... men håper det passer bedre neste gang! Og gleder meg allerede til trilleturer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå