Gå til innhold

Til alle som hater TR!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tante, TR heter hun!

Hun har til vane og komme 1 gang i mnd!

I alle år har jeg vært glad for å ha henne på besøk, har føltes trygt og ha henne der!

Akkurat passe lenge var hun på besøk også! 3 dager, så dro hun...

Noen ganger har hun til og med fått meg til å ikke bekymre meg over livets plutselige ikke-planlagte vendinger!

Aldri har noen stilt opp så presis som TR!

Har alltid kunnet regne med henne!

 

Men, nå er jeg i en spesiell situasjon i livet som gjør at besøk av TR ikke passer så godt lengre!

Nå er det på tide at TR tar seg en liten ferie!

Har bestillt sånn opphold på den feriekolonien på landet vet du!

Men, er ikke sikker på om hun vil dra dit!

Hun skulle kommet på besøk for 10 dager siden, men har enda ikke latt høre fra seg!

Synes egentlig hun har vært litt frekk i det siste!

Hun ringer liksom på døren, men når jeg skal til å åpne, er hun ikke der!

Så, nå bare går jeg litt rundt og ser ut av vinduet for å se om hun kommer...

Hmmm... Kanskje jeg skal ringe til feriekolonien, og høre om hun har kommet dit!

Makan til frekkhet!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Den var bra:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...