Gå til innhold

Flere som "daffer" hjemme om dagen?? litt dårlig samvittighet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sover til klokka 12- halv 1 så spiser jeg frokost å ligger på soffan eller sitter på datan hele dagen...litt av et daft liv..hehe flere som føler seg late eller...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør stortsett det samme;) unnskylder meg med at det er 12 dager til termin:P er lovt å ligge litt på latsida da:P

Skrevet

hehe, nyt d så lenge d varer sier bare eg=)

Har og "late" dager hjemme, men m en toåring som krever full action heile tio.

men vi sover t 8-9 og har d luksus egentlig.

har kjempe behov for å kose meg masse masse m ho no får nr 2 komme:)

Skrevet

hehe ja jeg har 39 dager igjen jeg da så vet ikke om jeg kan bruke den unskyldningen..tehe men får vel bare nyte det så lenge jeg kan...

Skrevet

Det er akkurat som om du beskriver livet mitt for øyeblikket! Hehe!=)

Føler meg temmelig lat ja... men jeg har fått beskjed fra legen om å ta det HELT med ro, så da må jeg pent gjøre det da!=P

God unnskyldning de dagene jeg virkelig ikke gidder å gjøre noe, men fryktelig kjedelig de få dagene jeg renner over av energi! (Er heldigvis ikke så mange av dem da! Hehehe)

Skrevet

Uff, nå fikk du meg til å tenke på det å! Jeg er drit stolt fordi jeg har tømt oppvaskmaskinen, vasket to vaskemaskiner og brettet klær liksom! Alt i løpet av en hel dag hehe! Fatter ikke at jeg klarer å gjøre så lite på så lang tid egentlig.

Skrevet

haha det var ikke værst det da..må vel sette på et par vasker jeg òg.

Skrevet

Har gått hjemme i 6 mnd nå... Utrolig kjedelig.. Fortsatt 2 mnd igjen til termin..

Skrevet

åj det hørtes kjedlig ut...tenkte jeg skulle få meg en hobby da så kjøpte inn masse til scrapbook men får liksom ikke helt begynnt...

Skrevet

Nyt det med god samvitiighet - den tiden kommer ikke tilbake med det første og du kommer til å trenge å være helt uthvilt når den lille kommer. Selv ser jeg med legsel frem til at jeg kan "daffe" rundt hele dagen, men litt uheldig så starter min permisjon rett før juleferien og dermed får jeg ganske få dager alene derhjemme til bare å gjøre ingenting (har en 4 åring fra før).

Skrevet

hehe ja sov til 12 jeg og...men er vel for å få dagen til å gå.. ikke så aent å jøre heller...åsså data å tv "jippi"hehe...

men termin i måren så bør vel slappe av mest mulig før det sjer noe :)

Skrevet

ååå.**misunnlig** termin imårra hørtes greit ut..:):)

Skrevet

greit nok å daffe rundt i 3 uker fra perm. men jævlig kjedelig i 7 av 9 mnd. så jeg håper jeg kan bruke kroppen min igjen etter at nurket er født!!

Alle sier at man skal nyte tiden før nurket kommer, men er vanskelig når man ikke får gjort noe! Daffe rundt i 7 mnd. er kjedelig men gøy i noen dager...

Skrevet

hehe kjenner meg igjen :) sitter på pc n - ser tv sover litt innimellom - gidder ikke noe annet men det er jo lov nå - har 12 dager igjen til termin...

Skrevet

Har pga bekkenløsning vær sykemeldt sinden 8 uker og har mer enn nok med slappe av, gå til behandling og bassengtrening. Klarer ikke å få dårlig samvittighet jeg, men nå er det jo sånn at jeg på dette stadium ikke klarer å gjøre stort anet en å ligge og sitte sånn at jeg er litt klar til å være mamma når de to englenen jeg allerede har kommer fra barnehagen.

Jeg får dårlig samvittighet dersom jeg sitter å ser på tv på dagtid, men har sittet å lest masse bra bøker og da synes jeg kun at jeg er heldig!!!!!!

Akkurat ferdig med Drageløperen om noen trenger anbefalinger om en god bok, ellers er Menn som hater kvinner også å anbefale.......

Skrevet

Ser du trenger boktips... Neste boken til samme forfatter som Drageløperen- heter Tusen strålende soler - også veldig bra.... Liker du krim? Alle til Jo Nesbø må også leses, begynn med Flaggermusmannen.... :)

Skrevet

kjenner meg godt igjen... er ikke så mye på dataen da, men glor masse på TV og leser bøker/blader, har liksom ikke ork til noe mer enn det...

var hos legen i dag morges, stakk innom matbutikken på veien hjem - posene står fremdeles på kjøkkenet (har tatt ut det som skal i kjøleskapet da) - det forteller jo litt det og... har 23 dager igjen til termin, og gleder meg masse til å få den lille prinsen min (vår) i armene!!

late dager, ja, absolutt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...