Fabelaktiv Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg mener det.. men sambo er sterkt uenig.. så her blir det nesten aldri suppe for jeg gidder jo ikke lage flere retter.. er ikke no pokkers hotell heller
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 om man har rundstykker,loff, salat eller noe annet i tillegg. En blir jo aldri mett av bare suppe...........
blond Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Suppe med kjøttboller, fisk, pasta og masse grønnsaker gjør at man blir mett av "bare" suppe. Best med brød eller rundstykker til.
*Kleopatra Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jada, her har vi suppe som middag i alle fall en dag i uka. Har rundstykker eller baguetter til.
MikroMidas Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 I går hadde vi suppe og chiabata - mmmmmm, kjempegodt (: Be han samboeren din om å diske opp da!!
Fabelaktiv Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Er det jeg mener også.. men neida "supper er forrett".. makan
Gjest Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Ja suppe er da middag ! Ha baguetter eller annet bröd til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå