LizzyG Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Har hatt min Nokia på lydløs i lomma i noen timer nå, men når jeg skulle ta den opp så er det et tegn som ligner høretelefoner i displayet og når jeg ringer noen så hører jeg ikke noe. Kommer ikke ringetone eller noen ting. Npen som vet hvordan jeg får den normal igjen?
♥sebastian3003♥ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 høres ut som headset er koblet inn. prøv å slå av tlf og på igjen..
LizzyG Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Har prøvd, men det hjelper ikke.
Julie Angelica:) Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Dette problemet hadde jeg også på en nokia. Det tegnet du beskriver, indikerer jo at du har plugget inn øretelefoner i telefonen din. Du har sikkert satt telefonen på en normal profil nå sånn at du skal høre lyd. Prøv å slå av telefonen, ta ut batteri og simkort i noen sekunder og sett det inn igjen. Hvis dette ikke hjelper, kan det være en softwarefeil på den. DEt tegnet skal jo ikke være der om du ikke har ørettelefon/ørepropper tilkoblet telefonen. Jeg måtte levere min telefon den gangen til reperasjon. Nå kan du laste ned ny software på nettet selv (www.nokia.no) sånn at du slipper å være uten telefon i ukevis. Det tar bare 5 minutter å gjøre det selv:)
Julie Angelica:) Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 www.skrivefeil.com... Har det litt travelt i dag jeg ser det ut til:/
LizzyG Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Har fremdeles det tegnet i displayet...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Det samme problemet hadde jeg med min Nokia 6280.. Var innom buttikken med den og de måtte ta den inn på service.. Opplevd det to ganger..
LizzyG Skrevet 5. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2007 Hmmm... Da får jeg vel dra ned på service med den da. Surt...
RajaPia Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Sånn var min plutselig i sommer. irriterte meg noen dager , brukte handsfree, og plutselig var den helt normal igjen.. Aner ikke hvorfor.
LizzyG Skrevet 5. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2007 jeg stakk headsettet inn og ut nå, og nå er den helt fin igjen. Takk for gode råd alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå