Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 For ca 2mnd sider fikk min kjære høre at han var steril og at vi ikke hadde noe sjanse for få egne uten en opprasjon som henter sær ut fra bitestiklene. Men nå har det seg slik at jeg er 11dager forsinka med mensen, har ikke alltid hadt den mest stabile mensen, men aldrig så forsinka. Jeg har en del menstrasjon tegn som sterkere svette, mye trøtthet og humørsvigninger som jeg blir gal av. Men jeg har også følelsen av noe inni magen min blir strukket hit og dit, men ingen kvalme eller noe slikt. Så spm mitt er kan det ha skjedd et mirakel, kan vi ha blitt gravide??? Jeg har liksom ikke sett poenget med å kjøpe en graviditets test, men det er kansje på tide nå? Ingen spotting, ingen metalsmak i munnen, men veldig ømme bryster, og tårer som renner for den miste ting.
Venter på 3_de spire Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Ta en test du, så er du sikker. Lykke til!!
Babyønske44pp Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 hmmm.. det kan jo ha skjedd ett mirakel ? å vi tror på mirakler, gjør vi ikke :) du har jo visse tegn som kan tilsi at du bærer på en liten . ta en test så blir du helt sikker. masse lykke til. hold meg oppdatert, blir så nyskjerrig hehe masse lykke til. hilsen BLI gravid
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Testa i kveld kl 18 igjen, og testen var negativ, ikke noe skyggestrek eller noe. Er nok bare kroppen min som er fullstendig på villspor, så ingen spire i magen, men ikken oe sjokk med den beskjeden vi har fått fra Dr. Purvis, men i følge Dr. Purvis så har vi allikevel sjanse på å få egne barn, vi trenger bare litt mere hjelp. Så vi er under utredning hvertfall, heldig vis. Så til slutt blir det kansje barn på oss. For ja, jeg/vi tror på mirakler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå