Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i barnedåp den 16.desember... og da er jeg nok ganske diger rundt mageområdet. Så nå begynner jeg å bekymre meg for hva i all verden jeg kan ha på meg!!!

Var så optimistisk at jeg trodde jeg fikk skvisa på meg en dress som jeg har (ganske romslig bukse), men den gang ei! Hehehe! Rompa har visst blitt for brei!=P

Er det noen som vet om et sted (kan godt være nettbutikk) det går an å få kjøpt fine mammaklær som ikke koster skjorta? Vil så gjerne ha på kjole eller noe sånt, og vil jo helst fremheve magen også, men har ikke lyst til å bruke masse penger på et antrekk jeg kun skal bruke 1-2 ganger!=)

Noen som kan hjelpe en "flodhest" i nød!=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

h&m kjempe bra butikk du kan til og med bestile på www.hm.com mye bra klær

Skrevet

H&M er vel ikke så dumt nei!=) Takk for tipset!=)

Flere som har bra tips?

Skrevet

Jeg kjøpte meg en kjole på Gina Tricot i forrige uke jeg. den er ikke ment for oss gravide, men passet helt ypperlig likevel. hehe..

Den er uten stropper, og går nesten ned til knærne (i lengden). Under puppene knytes et svart silkebånd til f.eks en sløyfe:o)

Som sagt er kjolen ment for tynne, slanke, men GUD så deilig den er å ha på!!! Fikk en veldig flott og fin gravid-mage i den. Jeg kjøpte kjolen i en større størrelse enn jeg vanligvis bruker, så hvis jeg skal bruke den etter fødsel må den nok syes inn litt.

Kostet forøvrig 399,- =)

Skrevet

H&M har ganske mange fine klær til gravide - både kjoler, skjørt og fine bluser og de koster ikke al verden. Jeg kjøpte meg en nydelig kremfarget "silke"bluse og et par pene bukser da vi skulel til en mer formell middag - pyntet opp med fine smykker , stillige sko og veske, da var det helt flott.

Skrevet

masse fine kjoler på h&m no m god plass t mage inni.

eg har kjøpt litt sånne pga eg har store problem m å finne mammabukser som passer

Skrevet

Jeg kjøpte mammakjole på krappe.no i forrige uke. Bestilte den tirsdag formiddag og hadde den i postkassen ONSDAG!!!! Fantastisk bra! Kjolen var fin (svart halterneck) og kostet bare 299,- Den er bittelitt gjennomsiktig, så kommer til å ha tights under, men er superfornøyd! Gleder meg til julebordet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...