Gå til innhold

Oj.. Tilhører her jeg nå =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er visst 28+3 og har sittet på 2 trimester frem til nå jeg ;) Kanskje på tide og bytte trimester=)

Tihii =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Står til med deg?

Lenge siden jeg har sett deg nå..

Og velkommen hit!!

Klem.

Skrevet

velkommen skal du være!! :o)

Skrevet

Velkommen=))

Skrevet

ja, hører til her nå ja...lenge siden jeg har sett deg her inne, alt bra??:)

Skrevet

da var det på tide..hehe;) kjekt med kjente "fjes"...ikke lenge igjen nå..

Skrevet

Jada, her går det egentlig helt greit =) Er sykemeldt ut svangerskapet fordi jordmor mente at overtrykket mitt var litt høyt, målte 145/60 ?? ikke vet jeg.. klager ikke =) Er bare November som blir tung å gå hjemme, mens i desember er det jo jul og alt =)

For tiden så bor jeg hos mine svigerforeldre i Sarpsborg, mens vi venter på at huset vårt skal bli ferdig..

Så dagene består av å gå turer og spille Mario på Nintendo Wii - som min samvier var så snill å kjøpe til meg når jeg skulle tusle så mye hjemme ;p

Med dere da jenter??

Skrevet

Nei, er bare 83 dager igjen =) Weeeh..

Må snart begynne å handle inn også føler jeg, har bare kjøpt et antrekk og en body ;)

Skrevet

Når blir huset ferdig da?

Kjedelig å bare gå hjemme også da.. Selv om jeg godt kunne tenkt meg det selv da.. Hehe... Er sykemeldt 20% jeg da, for sover så dårlig om natta.. Jeg snur meg ikke i søvne lengre, så våkner flere ganger om natta med hofter som slår krøll på seg fordi jeg har ligger de fordervet... Hehe. Også opp å tisse en rekke ganger, og leggkramper.. Så er jo helt utkjørt.. Håper det hjelper med en dag fri i uken. :)

Kjekt med nintendo da. :)

Hvordan er det med deg ellers da?

Skrevet

ellers er jo formen helt grei, er som deg, sover elendig om nettene =/ Våkner med hodepine fordi blodtrykket er høyt, og alt..

og spesiellt hofter og rygg som verker =) men er jo litt sjarm da ;)

Magen er jo blitt ENORM, måler 140 CM rundt magen, og jeg var slank før jeg ble gravid liksom.. Strekkmerker og alt har begynt og boltre seg frem =/ men men..

jeg smører og smører - men de kommer lell..

Huset skal stå ferdig til midten av desember =) Så kommer inn før jul hvertfall..

Begynt å glede meg som en gud til å føde -=)

Skrevet

Hehe.. Ja, magen her er diger også.. Har bilder på profilen. :)

Og heldigvis ingen strekkmerker enda, bortsett fra noen små på puppene.... Men *poff* så er de vel der... Håper jeg slipper da...

Blir nok godt å få eget hus da. Slippe å bo hos svigers. :)

Gleder meg også til å føde. :) Håper å bli kvitt denne utmattelsen snart, den slipper liksom aldri taket...

Skrevet

å jøss ikke mere..vi har at klart vi..men det er fordi jeg begynte tidlig..syntes det er så koslig å handle inn.hehe har "bare" 39 dager igjen nå men føles leeenge for jeg går bare hjemme hver dag...har nesten litt dårli samvittighet for at jeg ikke gjør no vettu..

Skrevet

Kjenner du masse aktivitet hos jenta di da??=)

Gutten min sparker så magen flyr :P kunne telle tærne hans i går, heldigvis 5 ;) hehe..

noen ganger vett, så sparker han ned mot tissen min liksom, og det gjør DØØØØ vondt, han treffer noe inne der, så jeg skvetter til av smerte liksom ;p Men han er bare søt =)

Skrevet

Ja, hun romsterer villt.. Også har hun fått seg en yndlingsplass... Rett oppunder ribbeina på høyre side... Så jeg må liksom henge over til venstre på stolen... Hehe.. Litt ubehagelig da kan man si... Har ikke sett noen tydelige kropsdeler enda.. Litt pussig å se tærne da sikkert.. Hehe. hadde vært litt gøy å se. :)

Ja, får noen ubehagelige spark nedover til tider jeg også.. Kjenner ut som om jeg holder på å tisse på meg... Men har klart å holde igjen så langt heldigvis. :)

Skrevet

Plassen hans er rett under navlen og ned den ;p hehe.. Men det som "bekymrer" meg, er at om dagen er han "rolig" men han holder på HELE NATTEN =/ wæææh, tenk om han blir sånn når han kommer ut også ?=p haha..

Skrevet

jenta mi også elsker å ligge å sparke å leke med tæne sine under ribbeina på høyre side...så jeg må liksom dytte di ned av å til..er litt ubehaglig får føler hu plutselig kan sparke skikkelig til, jeg kan kjenne tær åsånn men ikke akkurat telle di da..:)

Skrevet

Hehe.. Er vel mest a du vugger han i søv om dagen, når du er i aktivitet, også våkner han, full av liv når du legger deg ned og skal sove/slappe av.. :) Får håpe du ikke får et nattdyr da.. :)

Her er det mest fres i det jeg våkner om morgenen, og om kvelden når jeg slapper av i sofaen, og når jeg skal legge meg.. :) Kjenner henne nesten hele tiden, men er da det er mest futt i sparkene. :)

*ønsker meg en sovedukke* Hehe.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...