2008 og 2012 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg sluttet med p-pillen i begynnelsen av oktober, og sliter nå med kvalme. Er det andre som har opplevd det? Jeg var kvalm ca 3 dager for et par uker siden, og har nå vært kvalm i 7 dager i strekk. Det er verst på morgenen, fram til ca kl 10-11. Ellers så kommer og går det litt i løpet av dagen. Er nå på dag 27 i syklusen, og aner jo ikke når jeg får mensen pga akkurat sluttet med pillen...
2008 og 2012 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2007 Dytter litt på denne jeg.... skulle gjerne hatt noen svar
Høstspire 2011 Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Er jo et graviditetstegn:) Jeg er i samme situasjon - slutta på pilla 15 oktober... Har vært litt småkvalm, men samtidig kan det være graviditetstegn=) Holder humøret oppe og håper!! Kan du ikke teste deg da?
har4barn Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Den gangen jeg sluttet på pillen, så slet jeg med kvalme i 4 måneder etterpå. Den måneden jeg ikke var kvalm, ble jeg gravid. Hos meg tyder det på hormoner i "ulage". Hadde det samme nå noen måneder etter en MA. Håper jo selvfølgelig at det er andre grunner til deg! Lykke til!
2008 og 2012 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Tok en test i dag tidlig, men den var negativ. Tenker å ta en ny test på lørdag. Spennende og litt skummelt også syns jeg! Men tenker kanskje det er for tidlig å bli kvalm...? Jeg er også trøtt da og vondt i korsryggen...
2008 og 2012 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Jeg tenker at det mest sannsynlig er hormoner i ulage her også... Får bare ikke håpe det varer i 4 mnd!! Problemer med å komme meg på jobb pga kvalmen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå