*Villekulla* Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Vet at når man ammer skal man amme barnet lengst mulig. Men gutten min får kun mme. Hvor lenge skal han ha det før jeg slutter?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 1 år er anbefalt at de får mme.
*Villekulla* Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Ok, men hvor ofte skal de ha mme etter de er 4 mnd da? For det er vel da de skal ha grøt/velling i tillegg til mme.
Mooncake Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Du kan introdusere grøt/frukt mellom 4-6 mnd, som et ammende barn. Men, han vil fortsatt drikke mme til hele måltider eller som drikke til måltider. Man bruker mme fram til barnet er så stort at det kan drikke kumelk. Kumelk kan de få fra de er 1 år.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg ga bare mme til hun var nesten 6 mnd, men hun hadde historikk med kolikk og jeg ville vente. Hun var aldri over 1 liter mme i døgnet, og da er det jo greit. Du starter med 1 grøtmåltid om dagen, og ser det an etterhvert. Vi er fremdeles på 3 mme-måltider om dagen her, og vesla er snart 9 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå