Gå til innhold

bestille stelleveske på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen gi meg litt tips ang bestilling av stelleveske på nettet? Er ikke dollarkursen veldig lav nå? Bruker varer fra kiwikid å bli tollbelastet? Ønsker meg en skip hop dash tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp fått min skip-hop dash i posten:-)

Det stemmer at dollar-kursen er veldig lav nå ja! Jeg betalte ingenting for toll, de hadde krysset av for gave på pakken, så de er greie slik...

Gleder meg til å begynne å bruke stellevesken, den er knalltøff!!!

Skrevet

Hvor bestilte du fra?

Skrevet

Jeg bestillte fra Kiwi-kid!

Skrevet

Sunniva78 får gutt:

Jeg har bestilt den i sort jeg, og betalte groud/intl airmail til 20 dollar. Tok det lang tid før du fikk den? Og hvilket system er det for å hekte den på vogna, er det trykk knapper?

Den er kjempefin :-)

Skrevet

Samme som meg det, Athina med Lucas i magen:-) Kjempetøff!!!

Det tok vel nesten 3 uker tror jeg. Bestillte også en sånn "Diapees and Whipees" til å ha bleiene i, den kom etter kun 1 uke.

Det er sånne klips som man hekter rundt håndtaket på vogna. Sånne klips som er på sekker o.l. om du skjønner...

Du kan se på bildet her: http://stores.kiwi-kid.com/-strse-259/Skip-Hop-dash-Canvas/Detail.bok

Stemmer at det var Airmail til 20 dollar ja, men ingen toll.

Skrevet

Sunniva78 får gutt! :

Tre uker er jo ingenting, får den før jul og da er jeg fornøyd! :-)

Jepp skjønner det med klipsen og jeg regner med den er universal eller justerbar så den passer til TFK'n min :-)

Har sikla på den bagen leeenge nå, men det var når jeg så svaret ditt lengre opp her at 'faen nå bestiller jeg bare'. Har ikke sett en eneste fin bag her i norge(nettbutikker og lokalt) så jeg er strålende fornøyd i kveld! hehe

Skrevet

Athina med Lucas i magen:

Jeg har heller ikke sett noen som tilfredstillte de strenge kravene mine, hehe... Shopping er gøy:-)

Lett å gå amok når man bare taster inn kortnr...

Ha en fortsatt strålende kveld da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...