Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Skulle ha ikm i dag og tok en test og den lyste positivt ja :-D Mistet lille gutten min i uke 17, den 1.september, så hadde ikke regnet med at det skulle gå på første prøveperiode, men det gjorde det gitt ;-) Er så glad nå, selv om det nesten ikke har gått opp for meg =) Ifølge babyverden har jeg termin 14.juli !
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Gratulerer så masse nonnings!!!!!! Håper du fortsatt kommer på treffet vårt da??
Prinsen & spiren Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 gratulerer : ))) Er du student, eller i jobb ? =)
Mammaen til Ina Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 WOHO:D:D:D Gratulerer så masse lille venn:D Er så glad på dine vegne.. I juli kommer det en velskapt liten skapning til verden:D Gleder meg.. Måtte du få et kjempe flott svangerskap søta!! Sender deg en kjempe god klem:) Håper jeg ser deg på 1.trimester snaaaart:P hehe!!
Gjest Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Tuuusen takk dere :-D er så glad nå!! Håper du kommer snart til 1.trimester Liinda :-))) Jeg jobber og tar en utdannelse på siden, men det er bare deltid tilsammen. Og JA jeg kommer på treff vettu :-) Kunne jo kombinere prøvere og gravid -treff
Gjest Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Å herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud neeeeeeeeeeeeeeei??? GRATULERER SÅ MYE VENNEN =) =) =) SÅ FANTASTISK ALTSÅ... Noe så moro. da krysser vi fingrene for at alt går bra. Passe på at du ikke blir for redd og stresset for den lille i magen. Ha noen å snakke med er nok lurt. Ihvertfall når du nærmer deg ultralyd osv. De er vel flinke til å følge deg opp på sykehuset og slik vil jeg tro =) De BØR hjelpe deg ihvertfall... =) Ååååå, så koooos =) =) =) Ble så glad på dine vegne nå. Lykke lykke til videre, så snakkes vi. Ønsker dere alt godt. Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå