Mamma mia! Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hei! Jeg er norsk og mannen min er nederlandsk og vi har en sønn på 15 måneder. Vil gjerne komme i kontakt med andre mødre som bor i Nederland og utveksle erfaringer. E-mail-adr min er [email protected]
marenmor Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hei bor i NL vi ogsaa Er selv norsk og er gift med en nederlender, har en gutt paa 3 mnd. Bor i Rotterdam, dere da?
Mamma mia! Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 Vi bor i Lochem, Gelderland. En liten by med ca 20-30.000 innbyggere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå