xxxo Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 har sorte prikker på nesa. :-/ og jeg vil kke ha dem! noen råd?
Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 ta tape og ha på nesa. (på tørr hud) la sitte litt, og riv fort av. da forsvinner en del av dem. skyll ansiktet med kaldt vann etterpå. kan også kjøpe sånne strips som du setter på, selger de på butikker som h&m, cubus osv. funker bedre enn tape. Ikke bruk for feite fuktighetskremer. rens ansiktet hver dag. skyll med kaldt vann så lukker porene seg.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Dytter. Har på haka:( Bruker noe som heter pore minimizer, men den tar ikke alt. bare luker og matter ned litt.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 ta tape og ha på nesa. (på tørr hud) la sitte litt, og riv fort av. da forsvinner en del av dem. skyll ansiktet med kaldt vann etterpå. kan også kjøpe sånne strips som du setter på, selger de på butikker som h&m, cubus osv. funker bedre enn tape. Ikke bruk for feite fuktighetskremer. rens ansiktet hver dag. skyll med kaldt vann så lukker porene seg.
xxxo Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 har prøvd sånne strips, de fungerer ikke. også er jeg avhengig av fuktighetskrem for jeg har så tørr hud!
Fraggelhysa! Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Det viktigste er å kjøpe en god rensegel e.l. og bruk den hver dag... Da tetter ikke porene seg så lett.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 havremel og vann, lag det til en tykk deig og bruk som ansiktsmaske. funker kjempebra )
Mauritius:) Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Tape er ikke noe lurt, du kan skade huden! For å fjerne sorte prikker, må du ta en damp bad, kokk litt vann i en vanlig gryte, bruk et stor hånkle som dekker hodet ditt og la dampen på ansiktet i ca 10 min, etterpå tørker du ansiktet og bruk enten bomull eller do papir og begyn å presse på nesen! Jeg pleier å stå i dusjen og la vannet renner på ansiktet mitt, det gir samme effekt.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 JEG HAR ÅRETS TIPS: - bakepulver.. ta litt i hånden i dusjen evt etter å ha vasket huden i varmt vann.. funker helt supert.. 1 gang i uken prøv prøv....
blond Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Ansiktsrens morgen og kveld pluss dyprens en gang i blant bør gjøre susen.
Den drygaste Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 jeg var litt plaget med det, så jeg kjøpte et rensevann fra nivea (blå farge) jeg har gått på den i ca en uke og det er mye mindre allerede. så tar jeg en peeling to ganger iuka og bruker dag og nattkrem hver dag lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå