RundLurt? Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Desperat her !! Blir det som jeg har planlagt?
stratosen_er mamma_ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 jeg har prøvd å se på deg, men synes du er så vanskelig å tolke..kanskje du er en litt lukket person... er kanskje lettere viss du gir med noen hint...altså hva er det jeg skal se på?jeg må vertfall ha fødselsdatoen din...gjerne fornavn viss du vil d... så kanskje jeg kan klare d...
RundLurt? Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 født 101178, er spent angående oppstart av egen bedrift, virker som om det er på tur i vasken gitt, ser du noe?
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 skal love å se på deg senere i dag eller i morgen:) er litt sliten nå...
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 jeg føler at du har mistet litt troen....det trengs pågangsmot, energi og kreativitet..tror du kan få det til men du er nødt til å tro på det...ser ut som det er lysere tider i vente... ønsker deg lykke til... (ps jeg er ganske ny på dette enda....)
RundLurt? Skrevet 6. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2007 Takk=0) Vet d løsnet i dag og ordnet seg, i det jeg bestemte meg for å stå på å sette hardt mot hardt=0) Tisen takk for at du tok deg tid, dette kan du=0) Lykke til=0)
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 takk:) alltid hyggelig med tilbakemeldinger... lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå