mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 flere som tar tran her fast hver dag!! jordmor anbefalte det! men grynter på nesa når jeg åpner lokket til trankapslene! hihi svigerfar skulle kjøpe frosne blåbær og tran til meg som han skulle blande sammen og lage smoothie til meg... han hadde hørt det var bra pga omega 3 og antioksidantene i blåbær!! hva sier dere!!??
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hvis du ikke greier trankapslene, er det kommet noen nye omega 3 tyggekapsler med jordbærsmak. Har ikke prøvd de selv, men har hørt de skal være ganske gode. Kanskje verdt et forsøk?
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 det var ikke dumt.... tusen takk for tipset!!!!!
Bondine Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Bare husk at tran har flere bra ting i seg enn omega 3. Vitaminer og sånn er også viktig vettu
Oh'rly Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg tar tran, også er jeg så tøff at jeg tar den med skje fra flaske ;-p Prøv vanlig tran og hold deg for nesa mens du hiver det innpå - og drikk noe med mye smak og lukt etterpå før du trekker pusten gjennom nesa igjen. Tran har nemlig ingen smak, bare lukt! Men la den stå i kjøleskapet ellers blir den fort litt kvalmende. Bruker en skje med sanasol etterpå og da kjenner jeg verken lukt eller smak av tranen. Blåbær/tran-smoothie høres ganske ekkelt ut, men smak og behag sikkert =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå