77modell Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg er så utrolig lite oppfinnsom.........Noen som har tips? Eller hva skal dere ha til middag i dag?
fru tekopp Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Kjøttboller, potetmos og brun saus. (fra Fjordland.....)
77modell Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Ja kjøttkaker er leeenge siden vi har hatt. Men liker de best hjemmelaget jeg da:) Å veit ikke om jeg gidder det i dag.....ble så sløv.
fru tekopp Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Fjordland er digg! Men dyrt, da.... En gang i blant er det greit... (Hvertfall når mannen min er på reise og det bare er snuppa og meg som skal spise...)
rosa og en blå Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 loff potetstappe pølser du skjerer opp loffen lager potetstappa og skjerer pølsene i 4. i to og på skrå.. sjønner? så legger du potetstappa oppå brødskiva og 2 plølsebiter oppå der igjen og inn i ovnen i ca 10 min.. (til du ser at pølsene beg å brette seg) så er det å spise med kniv og gaffel. enkelt og billig..
77modell Skrevet 5. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2007 det hørtes jo godt og enkelt ut:)
Alba44 Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Hjemmelaget lapskaus. Småfryser i dag, så frister veldig med det )
Thunderstruck Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Koteletter,karbonader,surkål og potet.Rester fra søndagsmiddagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå