mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 spurte jordmor med det samme om det fantes noe yoga i sarpsborg området og det var det! melte meg på med det samme!!! kursstart i januar! gleder meg! jordmor hadde hørt mye positivt om yoga for gravide og anbefalte det!! fått masse gode tilbakemeldinger!! send meg privat meld dersom noen her i østfold også vil begynne, så kan dere få telefon/nettdressa av meg!!!!! klem
anne* Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Så bra:-) Jeg går i Oslo, og det er kjempedeilig! Akkurat som om blodet strømmer bedre når jeg er der. Avspenninga er også veldig fin - blir avslappa samtidig som jeg får masse energi etterpå.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 jeg begynner på yoga i dag Gleder meg masse!
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg begynte i uke 12, så jeg får med meg to kurs. Er superdeilig, synes jeg.
Plopp Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jag ska på måndag för första gången, är då i v 24. Längtar efter att få lite mjukgöring i kroppen... Känner mej stel som en pinne. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå