Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Så på tekstv nå at en dame går glipp av ca 20 000 i småbarnstillegg og ekstra barnetrygd,pga noe med mannen.Men man får vel ikke så mye?
NoDoubt Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Etter at kontantstøtten kom så forsvant småbarnstillegget. Det fikk ihvertfall jeg beskjed om på NAV. Mener småbarnstillegget var inni barnetrygden før....
tett og nett Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 leste i avis sist uke om ei som ikkje hadde råd å bo i lag me faren te ongen pga da mistet hun 8600kr i måndten..... helt sykt at vis jeg flytte fra samboeren får jeg så mye.... staten gir jo frynsegoder til de som ikkje bor i lag... mn vi som hold i lag får ingen ting. ikkje missførstå skjønne jo at du træng litt meire ves du e aleina me en onge mn sånn forskjell.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå