Gå til innhold

Dere som brukte lang tid på å bli gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere uregelmessig menstruasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte aldri på prevansjon etter at mini ble født.. 2 år siden.. Prøvde igjen på ny bare etter 2-3 mdn.. Fortsatt ikke gravid.. Noe ustabil mensen ja.. Varierer fra 25-32 dager i mens syklusen..

Skrevet

Hadde veldig uregelmessig regelmessig mens. Først gikk det 3mnd mellom hver gang(3 perioder) og så gikk det 1mnd mellom(3perioder) og så gikk det 1mnd og 1uke(2perioder) og så ble jeg gravid:) Hehe...

Skrevet

Brukte 7 år på førstemann vi. Mensen kom på timen hver måned. Ingen forklarende feil verken hos meg eller gubben.

Nestemann ble jeg gravid med 11 mnd etter første fødsel, og det var uten hensikt. Dvs, jeg trodde førstemann var et lykketreff og at dette i hvertfall ikke ville skje igjen, så prevensjon var liksom laaaangt i det fjerne. Det hadde vi jo heller ikke brukt på maaaaaaange år (:

Skrevet

jeg hadde sykluser på 25-32 dager før jeg ble gravid med junior...Men nå kommer den på dag 28 hver eneste gang. Håper kanskje det betyr at jeg kan bli lettere gravid denne gangen...Håpe håpe he he

Skrevet

Har syklus i snitt på 34 dager, de variere med +/- noen få dager. Har prøvd siden lillegutt ble født for 18 mnd sider og aktivt i 13.pp'er. Men fremdeles like tom mage :o)

Da lillegutt ble laget hadde jeg akkurat sluttet på pillen og syklusene var fremdeles på bærtur. Han satt på 2.pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...