Guttemamman:-) Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 har dere uregelmessig menstruasjon?
♡ Rødhette ♡ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Begynte aldri på prevansjon etter at mini ble født.. 2 år siden.. Prøvde igjen på ny bare etter 2-3 mdn.. Fortsatt ikke gravid.. Noe ustabil mensen ja.. Varierer fra 25-32 dager i mens syklusen..
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hadde veldig uregelmessig regelmessig mens. Først gikk det 3mnd mellom hver gang(3 perioder) og så gikk det 1mnd mellom(3perioder) og så gikk det 1mnd og 1uke(2perioder) og så ble jeg gravid:) Hehe...
MikroMidas Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Brukte 7 år på førstemann vi. Mensen kom på timen hver måned. Ingen forklarende feil verken hos meg eller gubben. Nestemann ble jeg gravid med 11 mnd etter første fødsel, og det var uten hensikt. Dvs, jeg trodde førstemann var et lykketreff og at dette i hvertfall ikke ville skje igjen, så prevensjon var liksom laaaangt i det fjerne. Det hadde vi jo heller ikke brukt på maaaaaaange år (:
Guttemamman:-) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 jeg hadde sykluser på 25-32 dager før jeg ble gravid med junior...Men nå kommer den på dag 28 hver eneste gang. Håper kanskje det betyr at jeg kan bli lettere gravid denne gangen...Håpe håpe he he
It's all about me Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Har syklus i snitt på 34 dager, de variere med +/- noen få dager. Har prøvd siden lillegutt ble født for 18 mnd sider og aktivt i 13.pp'er. Men fremdeles like tom mage ) Da lillegutt ble laget hadde jeg akkurat sluttet på pillen og syklusene var fremdeles på bærtur. Han satt på 2.pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå