Gå til innhold

Dere som ble gravid på bare et par forsøk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere veldig regelmessig menstruasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vil vel si jeg har det... eller hadde.. nå er den helt på trynet! :oP

Skrevet

jeg hadde mens ca 30 dagers mellomrom pluss minus noen dager. så ja den var jo regelmessig

Skrevet

Jeg ble gravid på første forsøk, og har veldig regelmessig mens.

Skrevet

Ja, kom som regel på samme dato hver mnd..

Skrevet

Ja, jeg hadde det.. kom på dagen hver gang..28 dager imellom. Spira satt på 2.forsøk, så vi var heldige;)

Skrevet

Den var regelmessig da jeg ble gravid med nummer 1.

Da jeg ble gravid med nummer 2 hadde jeg bare hatt mensen 2-3 ganger etter forrige fødsel. Satset på at den var regelmessig. Hadde og EL-slim. Så da var det bare å kjøre på;-)

Skrevet

Nei, absolutt ikke.. Har pcos, men ble allikevel gravid på første forsøk(var vel ikke noe forsøk en gang da men...)

Jeg hadde visstnok veldig flaks da, og ante pga uregelmessig mens ikke at jeg var gravid før i uke 20....

Skrevet

ja. gikk stort sett 28-30 dager i mellom hver mens.

Skrevet

ja, mn jeg brukte p-piller til mai i fjor sluttet fikk mens i slutten av mai og i juni blei jeg gravid=)

Skrevet

Jepp,28 dagers syklus:)

Skrevet

Den kunne ein stille klokka etter ja. 28 dager

Skrevet

Nix, første mens etter pilleslutt, så jeg ante ikke når den kom.

Hadde sex innimellom (titt og ofte passer kanskje bedre) og tok det som det kom...

Skrevet

Ja, 28 (en sjelden gang 29) dagers syklus.

Skrevet

Har sikkelig uregelmessig mens og ble gravid etter å ha vært uforsiktig EN gang og da hadde jeg nettopp hatt mensen og skulle i teorien ikke være i nærheten av EL..Så vi har en liten overraskelse på 3 mnd:)

Skrevet

Nei, hadde slingringsmonn på 10 dager. Utrolig at det gikk på første(dårlige) forsøk....

Skrevet

hadde vanligvis det ja, men da jeg ble gravid var den helt ute og kjørte... ble gravid samme dag som jeg skulle hatt mensen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...