Mamsen og lillegutt Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Er det noen her som har sett showet deres som heter the fast show??? Jeg skal se det,men lurer på hvor lenge det varer.... Skal spise etterpå,og må bestille bord...
lille je Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg har sett det. Jeg tror det varte ca 2,5 timer, men tror det var veldig mye improvisering og ting som gikk litt galt på akkurat det showet:) (foten datt av rødhettedokka osv:) de hadde det kjempegøy i allefall, og jeg lo så jeg grein:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 det var lenge... flere som vet? kor lenge det varer uten feil...?
lille je Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Tror du må regne med at det varer i overkant av to timer altså,... Kan ikke forestille meg noe annet.
hilham Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Det varer over 2 timer, men det går så fort. Vanvittig morsomt. Du har noe å glede deg til der.....Skulle gjerne ha sett det en gang til jeg...hehe.... Kos deg på showet )
Mamsen og lillegutt Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Gleder meg også! Gjør ingenting at det varer i 2 timer for min del. Da får vi spise mat før showet da. Blir spennende,foreldrene mine skal passe han for andre gang. (første gang blir på torsdag). Han er 3,5mnd. Håper han er snill,for ellers syns jeg synd i foreldrene mine. Tenk hvis de ikke vil passe mer hvis han er vanskelig....
manonym Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Jeg skal på showet deres i Bergen nå på fredag. Gleder meg kjempe!
Thunderstruck Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Tror det varte i 2 t og 20 min.Foten datt av rødhettedukka da jeg så det ogå..var du i Olavshallen??mKjemepeartig show! HAdde "Donglebærsangen" på hjernen i flere uker etterpå da men..
Trulte76 Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 var på det på lørdag..i ålesund du også så det? For der datt foten av..
Trulte76 Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 trur nok det var MENT at foten skulle dette av, siden det har skjedd flere plasser hehehe.. Synes showet var veldig bra..iallefall ikke mye feil der jeg så det..
Mamsen og lillegutt Skrevet 5. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2007 det er på fredag jeg også skal i bergen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå