Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 vi har ikke så mye hjemme og jeg har ikke lysst å gå på butikkwn i dag da mitt bekken ikke er sammarbeidsvillig i dag... noen som har noen tips om hva jeg kan lage til middag? det er til meg samboer og et barn på 3 år=)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Spagetti og kjøttdeig:) Alltid e¨n slager:)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Nå vet jo ikke jeg hva du har i kjøleskap og fryser, men vi skal ha kylling og ris. Det er jo godt :-)
Maigullet Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 pai eller grateng - da tager man jo hva man haver
Rakri Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Bruker ofte å ende opp med hjemmelagd grønnsakssuppei sånne tilfeller. bla i dag... hihi (mitt bekken er også dårlig) Surrer en stor løk i godt med smør, gjerne litt hvitløk i også. Tilsetter buljong og vann og koker opp. Har i potet og gulrot i biter (som var det jeg hadde idag) og lar den trekke leeeenge.. jo lengre jo bedre.. evt bare til grønnsakene er ferdige. Både barnas og vår voksnes favoritt ;-)
*1+1=2 små* Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 namme hørtes sikkelig godt ut! *notere* Jeg ville adda litt purre også, det gir masse smak:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Omelett! Visp sammen egg (2-3 egg per pers - kommer an på hvor sulten dere er) sammen med ønsket mengde krydder (i hvert fall salt og pepper, og kanskje litt buljongpulver. Evt oregano og basilikum hvis du er glad i det italienske kjøkken...). Bland i det du har av grønnsaker (f eks paprika, småhakket brokkoli, hakkete kokte poteter - må være kokte, løk, etc). Godt med litt skinke og ost oppi og, hvis du har. Hvis du liker tomater, er det lurt å legge disse oppå (i skiver) når omeletten nesten er ferdig, for ellers kan omeletten bli litt dvask fra all tomatsaften. Stek på middels varme i godt smør til den er gjennomstekt. Server med ferskt brød (evt ristet hvis du ikke har ferskt) og en salat. Enkelt og superlettvint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå