Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 ARG!! Hehe... Har endelig klart å bestemme meg for søskenvogn, og føler det begynner å haste litt nå, har termin 17.januar (10 uker igjen). Har vært i kontakt med barnens hus i østersund, og funnet ut at jeg sparer ca 3000,- på å handle vogna der borte. I dag fikk jeg mail fra dem, de lurte på om jeg ville de skulle bestille bagdelen og søskenpakken til meg. Leveringstiden var i uke 1 eller 2!?!? Hallo?? Jeg kan jo ikke vente til da med å kjøpe vogn!! Forrige svangerskap (fikk i juli'06) fikk jeg 9 dager før tiden, da kan jeg jo ikke til å planlegge sverigetur en eller annen gang mellom 2. og 14. janaur?! HJELP jenter, jeg hopper snart ut verandaen!! Hehe, er bare en liten meter ned da, så kommer ikke så langt med det... ;-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2007 Kanskje jeg skal ta med at vogna jeg har bestemt meg for er en emmaljunga cangaroo twin, med en bagdel og en sittedel! ;-)
vero:o) Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 hvorfor kan du ikke reise før da..er jo lenge til termin...å hvis det bare tar to uker før de har den så er vel ikke det noe problem?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Jo, jeg kan selvsagt reise før, men det hjelper jo lite når ikke bagen og søskenpakken kommer før i uke 1 eller 2, det vil si de to første ukene i januar. ;-) Det er leveringsdatoen. Vogna er helt ny, og ankom butikkene for bare et par uker siden....
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Ingen som har noen gode tips å komme med i dag? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå