Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Har hørt mye om lakserolje og akupunktur, men dette er noe jeg ikke kan tenke meg å prøve. Hva er det av andre ting man kan ta/gjøre som hjelper?
line_n & sara Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 hvis kroppen ikke er klar/moden, vil egentlig ingenting hjelpe! i værste fall får man bare maserier som ikke fører til noenting! det aller beste modningstegnet, er at magen synker, det setter dessuten i gang mer modning! jeg har gått til akupunktur siden uke 35, og merker tydelig modning hver dag som går, og nå er det 5 dager til termin, og magen er laangt nede, og synker litt hver dag (særlig etter sex og nåler!) men hvis det er lenge til termin, vil jeg anbefale deg bringebærblader, i kapsler eller en sterk te, for da hjelper du iallefall livmora igang! så får resten komme som det kommer! lakserolje og kanel vil jeg iallefall unngå! har desverre ingen gode råd å komme med, siden alle er så forskjellige! og man bør være moden i utgangspunktet for å modnes mer! uansett, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 stikk deg i lilletåa med en liten nål, ikke så du blør da, men sånne små dytt med nål,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå