Gå til innhold

HJELP! Gave til barnevakter...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vårt andre barn ble født passet naboen vår datteren vår i to døgn... De selv hadde barnefri, barna deres var på ferie. Så fikk de i stedet vår datter i to døgn, med kjøring til og fra barnehagen, middag, legging og hele pakka. Nå tenker vi å gi dem en oppmerksomhet som takk for hjelpen, men hva skal vi gi? Veldig glad for alle forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med en kurv med noe god i?? vin, ost og kjeks, sjokolade, frukt, blomster, eller hva de liker best og et korselig kort????

Skrevet

Så snillt av de da:) Prøver å komme på noe,men....

er de typen til å like noe spa? hm nei vet ikke,men tenkte jeg kunne dytte litt for deg:)

Skrevet

et spill, ei flaske rødvin, litt godis og en tegning fra storesøster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...