Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Noen her som bor i området? kjeder meg litt på trilleturene nemlig:)
Sylteflesk Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg gjør, men begynte i jobb igjen i forrige uke så kan ikke trille med deg, dessverre. Kjenner igjen problemet, altså. Nå vet jeg ikke hvor gammelt barnet ditt er, og om du er i barselgruppe, men vi hadde i hvert fall en super ordning. Barselgruppa møttes til trilletur en dag i uka på et fast sted til en fast tid, og trillet et par timer. Trengte ikke melde oss på eller av turene. Vi ventet fast 15 min over avtalt tid, alltid noen som blir forsinket med slike små. Kanskje du kunne foreslå noe lignende for barselgruppa di? Nå har de fleste begynt å jobbe igjen av våre, ungene er rundt 1 år. Men nå møtes vi på Smia en kveld i måneden til mat og middag istedet, kjempekoselig :-) Og kjøp boka Trilleturer i Oslo som har kommet ut nå. Masse inspirerende turforslag, og tips til kafeer som egner seg med små babyer. Om du ikke har noen å trille med, så er det i hvert fall morsomt å se nye steder. Ta med kamera og gå på fotosafari i nabolaget. Forslag til turer i nærmiljøet (men du har sikkert gjort alt dette): Kampen, Vålerenga, Brynsenteret, Fagerlia, og med litt T-banehjelp: Ulsrudvann, Nøklevann, Østensjøvannet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå