Gå til innhold

Hvordan kjennes kynnere ut???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg har hatt det eller ikke. Har hatt vondt i magen men det er gjene etter jeg har bøyd meg så lurer på om dette bare er strekk. Kan noen fortelle meg hvordan kynnere kjennes ut?? Jeg har jo lest hva det er, men jeg kan jo ikke vite hvordan sammentrekninger i livmoren kjennes ut når jeg aldri har vært gravid før!

Håper noen kan svare.

Er forresten 19+5 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle som får vondt når de har kynnere, for veldig mange kan de bare kjenne at de har en kynner ved at magen blir hard som stein en kort periode så går det over.

Skrevet

Magen blir veldig hard. Og du vil kjenne at det strammer spesielt nederst i magen. Det er ubehagelig men ikke auau vondt.

Skrevet

Dette lurer jeg også på.

Har kjent at magen har blit hardere noen ganger, men har ikke hatt noen smerter, eller kjent noe som helst.

bare tilfeldig at jeg har kjent på magen akkurat da og merket at den er hardere.

Hvordan er det med trening/aktivitet? skal en sette seg og ta det med ro hvis en får kynnere?

Skrevet

Jeg merker det ved at magen strammer seg. kjenner det selv om jeg ikke tar på magen. Som om musklene jobber uten at jeg gjør noe for det. Det gjør ikke vondt, men strammer noen ganger så hardt at jeg føler jeg må stå stille noen sekunder. Da går det som regel fort over.

Trente i dag for første gang på lenge. Merket kynnerene kom mot slutten av treningsøkten, så da slappet jeg av og strakk litt istedet for å fortsette å trene. Jeg tror nok det er smart å ta det med ro hvis man får de ved aktivitet. ellers kommer de bare oftere wer min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...