Gå til innhold

Julegave tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode julegave tips til venner og famile som ikke koster så masse penger. Gjerne hjemme lagd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Scrapbook kalender med bilde av barna.

kopper der barna tegner og steker i ovnen etterpå.

Skrevet

Det er jo koselig må sånne små kakebokser, med hjemmelagde kaker i.

Og feks likør på fine flasker..

Ikke helt gratis, men kan få det til 50 lappen:)

Skrevet

Hjemmelaget godteri, karameller kanskje? Kan ha de i et norgesglass som du har et tøystykke oppå med et bånd rundt. Forstørre opp bilder av dem eller dere sammen. Lage et scrapbookalbum? Strikke noe, ullsokker eller andre småting.

Skrevet

i vår familie, særlig hos di litt eldre, har hjemmelaget julekonfekt/marsipan/brennte mandler o.l vært veldig populært... har brukt å tatt vare på syltetøyglass, tatt av merkene og malt på glassene i fine julefarger, trekkt stoff over lokket og pyntet glasset fint=)

vinglass eller andre glass som man selv maler f.eks "Bestemor" på med glassmaling, og en god flaske vin slår heller aldri feil=)

Stikke julestrømper som toves og fylles med godteri e.l har vært populært hos barna=)

Skrevet

Jeg har kjøpt noen kakebokser fra panduro til 69,- for 3stk.

http://www.pandurohobby.no/public/products/images/080167_220.jpg

Tenkte jeg skulle fylle dem med hjemmelagede karameller, kjeks osv.

Så har jeg strikket flaskenisser som ser slik ut:

http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=200446&mElement=grupper&bildeStiType=hefter

Kjempeenkelt! Strikker en sånn på en kveld :) Tenkte å gi de bort oppå vinflasker.

Har også strikket skjerf og holder på med matchende pulsvanter. Åsså har jeg strikket to stk 90cm lange julestrømper, og rosa tovede nisseluer. Dette kan du se her:

www.malinshobbykrok.blogspot.com

Håper det var litt til hjelp=)

Skrevet

Har forresten også bestillt forstørrelser av våre fame-bilder, og tenkte å ramme dem inn og gi til nermeste familie. Det er ikke så dyrt å bestille forstørrelser via www.japanphoto.no eller www.fotoknudsen.no :)

Skrevet

Finnes det noen sider på nettet med ideer til scrapbooking??

Skrevet

Niem 22.12-07:

Kjempe fin blogg da du!! :)

Skrevet

Queen of the road:

Tusen takk!!=) Fant ut det var gøy med en plass jeg kan legge ut det jeg lager, så har jeg og se tilbake på de periodene jeg var kreativ!;) Det kommer mer bilder etterhvert, har masse greier jeg har laget oppgjennom årene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...