Lilly 79 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg var å rotfylte en diiiiger jeksel av en djelvel i dag. Skal love dere at jeg grudde meg! Men vet dere hva? Det gikk smellfint! Kjente faktisk ingenting, bortsett fra bedøvelsen:-) Ville bare fortelle det, om det er noen her som går å gruer seg til et tannlegebesøk i nærmeste framtid!:-)
MissAntrop Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg skal til tannlegen på onsdag å gjøre ferdig rotfyllinga mi. Første gangen gikk det over all forventning. Hadde riktignok tatt noe beroligende, men null smerter. Fantastisk!!!
♡ Rødhette ♡ Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Har nesten gitt opp den tannlegeskrekken min.. Bedøvelsene funker sjelden helt og valiumen jeg får i forkant hjelper ikke i det hele tatt.. Selv med dobbel dose valium.. Men fått noe annet og prøve av tannlegen nå..
katlinka Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg har tannlegeskrekk og kan med hånden på hjertet si at her skjer ingen rotfylling i bevisst tilstand - til tross for din beroligelse Hehe... fint at det gikk bra da...
Lilly 79 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg har vært så nedkjørt at jeg tidligere har betalt 8000 (!!!) for narkose under rotfyllinger. Men helt sant, Ms. NewBooty, du burdte gi det en sjans! Jeg tok 2 stesolid på forhånd, og jeg kjente ikke en dritt:-) Nå skal jeg virkelig følge opp tannlegebesøk framover. Det går mye bedre enn hva man tror!
Lilly 79 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Ikke sant? Jeg fikk 2 stesolid på forhånd:-) Trodde ikke de hjalp, for jeg følte meg ikke sløv, om du skjønner... Men de må jo ha hjulpet, for her sitter jeg, blid og fornøyd!:-)
katlinka Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Ja, her har jeg endelig fått ordnet innkallelse hvert år. Var nå i sommer hos tannlegen for første gang på 6 år. Var så redd at jeg satt og grein i stolen.. og det var bare med å kikke på tennene. Heldigvis var det null hull Ingenting er så gæli at det ikke er godt for noe... å pusse tennene tar jeg svært alvorlig, hehe
♡ Rødhette ♡ Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Jeg har også fått stesolid.. Dobbel dose og valium dobbel dose.. Ingenting funker.. Og det er ikke smertene jeg er redd for.. Om beroligende funker kommer helt an på hvor mye Skrekk du har i kroppen i utgangspunktet.. Ditt eget adrenalin kan overgå de beroligende tablettene.. Det som skjer hos meg.. Men det er jo bra at det funket for deg..=)
MissAntrop Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Jeg har også prøvd narkose og jeg ble bare SÅÅÅ dårlig etterpå.. Så det gjør jeg IKKE igjen.. Jeg tok 3 vival og tannlegen måtte riste i meg flere ganger for å få meg til å gape Jeg følte meg ikke dopet da jeg reiste meg og satte meg ned i tannlegestolen, men du verden så fort sløva jeg ble. Hadde tidenes hangover på kvelden
Lilly 79 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2007 Uff, det samme skjede med meg også under narkose! Spydde som en gris å var helt møkkings når jeg våkna. Jeg sa det også til tannlegen etterpå: "Nå er jeg kvitt tannlegeskrekken, men fått narkoseskrekk"
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Ja, ikke sant!! Går jo helt fint med rotfyllig!! Bare si ifra at man har skrekk, så tar tannlegen deg med silkehansker!! Men jeg er så heldig at svigermor er tannlegen min, og da er det enda mer betryggende, når vi kjenner hverandre liksom!!
☆Anonymia☆ Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 hva er stesolid ?? jeg takler ikke tannlegen,hvordan får man dette ???
Lilly 79 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2007 Beroligende... Jeg fikk det av legen da jeg a jeg skulle til tannlegen samme dag, og at jeg har tannlegeskrekk. Men tannlegene gir det de også! Da må du bare møte litt før, så tablettene får tid til å virke!:-) Lover deg at det er som å komme til himmelen!
☆Anonymia☆ Skrevet 5. november 2007 #14 Skrevet 5. november 2007 kan man få dette uten noe om å men liksom ? jeg tør ikke gå til tannlegen uten noe hjelpemiddler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå