♡ Rødhette ♡ Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Prøver og bli gravid.., men sliter litt.. Prøvd i godt over halvannet år.. Syklusene mine varierer litt til tider.. Nå har den vært på 26 dager og andre ganger kan den være på 30 dager.. Er det normalt at den varierer litt ?? Noe jeg kan ta som er reseptfritt som kan stabilisere den kanskje??
Trollemor og snuppa! Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Tror neppe det er så mye å få gjort med det... Hvis du skal ha noe medikamenter for det må du gå på hormoner. Det får du hvis du tar prøverør og medisinene koster ganske mye. (Rundt 10.000 kr.)
curly sue Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Sliter selv med ustabile sykluser, det er ikke noe stas... men har hørt at akupunktur og osteopati kan hjelpe på å stabilisere. Skal begynne med akupunktur på dette grunnlaget selv, men vet jo ikke om det virker ennå. Nå skal det sies at mine varierer fra 3-6 uker, så de er virkelig helt på bærtur... ellers kan det anbefales å prøve eggeløsnings test, som du kan kjøpe på apoteket, hvis du ikke har prøvd det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå