Gå til innhold

Brystpumper, hvilken anbefaler dere som har brukt det tdl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte tydelig feil pumpe sist, fikk det ikke til å fungere skikkelig, kan noen av dere erfarne hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne en gang, noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

jeg kjøpte først manuell brystpumpe (Avent). Fikk det ikke til å fungere. Litt av grunnen var at jeg ikke visste helt at man måtte vente til utdrivningsrefleksen satte i gang, før melken kom skikkelig. Kjøpte Medela minielektrisk og var veldig fornøyd med den. Eneste minus er at en elektrisk pumpe bråker litt....

Skrevet

hadde manuell pumpe og va veldig fonøyd.

hadde chicco,men komme t å kjøpe avent denne gangen pga den andre e d så vanskelig å få tak i flasker til.

selges bare på enkelte apoteker

Skrevet

Brukte avent sin handpumpe sist, og den fungerte utmerket.

Fikk tømt puppen effektivt og smertefritt. Spesielt fint om du har såre pupper, da kan du bestemme styrke selv

Skrevet

augustbarn

hvor får man kjøpt medela minieletrisk pumpe? har kun funnet swing modellen. jeg brukte chicco sist men syntes ikke jeg fikk noe sving på den. forsøkte avent sin manuelle men ble bare rød og sår.

Skrevet

jheg har medela elektrisk og er veldig fornøyd:)

Skrevet

jeg hadde avent manuell sist, og var kjempefornøyd. Fordi jeg pumpet MYE sist og regner med å gjøre det nå også, har jeg kjøpt den elektriske utgaen nå. Har ikke testet den ennå, men den ligner jo på den manuelle.

Prøvde medela mini electric sist, men fikk den ikke til...ble mest stressa av det, og da funker det dårlig...

Skrevet

Du får kjøpt det merket på Allianse apotekene. Jeg lette som en gal sist etter disse apotekene, men jeg tror de har åpnet flere siden da. de har også fått et godt utvalg av diverse Medela stasch;-) Hvis du bor i Oslo området vet jeg om noen. Ofte er også de fleste sykehus apotekene Allianse apotek.

Skrevet

Fødet dor 4 uker siden, brukte først avent sin, men den ble ødelagt, hadde kjøpt den brukt så fikk ikke byttet den. Nå leier jeg medela symphony fra babyshop, elektrisk, syns den er hundre ganger bedre og mer effektiv :-) Men som sagt alt er jo smak og behag...

Skrevet

Brukte Avent sin manuelle, og den funka greit (strevde litt med å få det til til å begynne med da :-) ). Ellers kan håndmelking anbefales, fort og greit når man får inn teknikken, og man slipper vasking og koking av pumpa.

Skrevet

Jeg har medela elektrisk brystpumpe.. Er veldig fornøyd med den, men den bråker litt... kjøpte den på apoteket og mener å huske at jeg betalte 1000 kr for den..

Skrevet

Er det sånn at alle må ha brystpumpe? At jeg bør kjøpe det og ha klart til fødsel? Er litt ny på de greiene her :)

Skrevet

Avent isis iq er helt super, du pumper i gang i din egen rytme selv, også trykker du på en knapp slik at pumpa tar over i "din rytme" om du skjønner. Kan altså brukes både manuelt og elektrisk. Helt super! :)

Skrevet

Hadde Avent sist, som jeg var veldig fornøyd med!! Prøvde et par andre merker, som ikke fungerte i det hele tatt, så gikk tilbake til Avent!

Prøvde bare manuelle da, så om du vil ha elektriske aner jeg ikke....

Skrevet

Kjøpte en manuell selv (husker ikke hvilket merke) men fikk ikke ut en eneste dråpe. Det som reddet meg var å leie sykehusets elektriske Medela. Kunne ikke klart meg uten!!!

Skrevet

helt håpløse de manuelle synes jeg

du får lånt elektroniske på sykehuset eller på helsestasjonen

Skrevet

og man trenger ikke og kjøpe på forhånd... er jo ikke sikkert man får bruk for den i d hele tatt... lån heller :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...